Zumba

Für die Teilnahme am Kurs Zumba ist eine Anmeldung erforderlich. Die Kursgebühren sind aufgeführt in der Reihenfolge Studierende / Mitarbeiter/innen / Externe / Externe ermäßigt*. Mindestalter für Externe 18 Jahre.

Zumba Fitness - ist die ultimative Tanz-Fitness-Party zu lateinamerikanischer Musik. Zumba ist Lebensfreude, Zumba ist Spass, Zumba ist leicht zu erlernen und Zumba bringt Deinen Körper in Form. Are you ready to party yourself into shape?

For participation in a zumba course you need to register. Course fees are displayed in the order students/employees/externals/externals reduced*. Minimum age for externals is 18 years.

*Reduction granted for verification of: pensioner, trainee, pupils, people with disabilities, people receiving social security under Bürgergeld.

Zumba Fitness - is the ultimate Dance-Fitness-Party to Latin-American music. Zumba is joy of life, zumba is fun, zumba is easy to learn and zumba shapes your body. Are you ready to party yourself into shape?

5150-01Di19:05-20:05Gymnastikhalle09.04.-16.07.Gaby

5150-02Di20:15-21:15Gymnastikhalle09.04.-16.07.Janne