Acro Yoga

Für die Teilnahme am Kurs Acro Yoga ist eine Anmeldung erforderlich. Die Kursgebühren sind aufgeführt in der Reihenfolge Studierende / Mitarbeiter/innen / Externe / Externe ermäßigt*. Mindestalter für Externe 18 Jahre.

Acro Yoga verbindet die Weisheit des Yoga, die Entspannung einer Thai-Massage und die dynamische Energie der Partnerakrobatik.

In der Basic Class sind alle willkommen, es werden keinerlei Vorerfahrungen benötigt.

Ganz entspannt werdet ihr in diesem Kurs folgende Bereiche des Acro Yoga kennenlernen:

• Partnerakrobatik
  • Therapeutisches Fliegen
  • Solar/Lunar Yoga Asanas
  • Partneryoga
  • Thaimassage
  • diverse "Washing Machines"

For participation in Acro Yoga course you need to register. Course fees are displayed in the order students/employees/
externals/externals reduced*. Minimum age for externals is 18 years.

*Reduction granted for status verification of: pensioner, trainee, pupils, people with disabilities, people receiving social security under Bürgergeld.

Acro Yoga unites the sageness of yoga, stress relaxation from a Thai-Massage and the dynamic energie of partner acrobatic.

You don?t need previous knowledge in the basic class - Everyone is welcome!

In the field of Acro Yoga you will learn:

• Partner Acrobatic
  • Therapeutic Flying